Opróżniamy nasze kosmetyczki! Co zawiera Twoja kosmetyczka?

Hej! Kilka dni temu w internecie znalazłam wyzwanie dla blogerek organizowane przez Trusted Cosmetics, które przypadło mi do gustu. Konkretniej, wyzwanie polega na tym, aby co tydzień przez 6 tygodni umieszczać na swoim blogu post kosmetyczny, który za każdym będzie dotyczył czegoś innego :) Z tego co widzę po blogach innych dziewczyn, sporo nas wzięło w nim udział :)


Pierwszy temat wyzwania to: Co zawiera Twoja kosmetyczka?

Kosmetyczkę mam jedną, taką którą zabieram ze sobą na wyjazdy (kosmetyczka z kosmetykami do makijażu i pielęgnacji twarzy) i tą właśnie chciałabym Wam tutaj pokazać :) Oczywiście znajdują się tam kosmetyki, których używam najczęściej, czyli te które sprawdzają mi się najlepiej :)



Są tutaj kosmetyki do makijażu oraz do pielęgnacji twarzy, wyjątkiem jest antyperspirant i mgiełka do ciała :D

Pielęgnacja twarzy:


Do kosmetyczki pakuję najpotrzebniejsze rzeczy, a z produktów do pielęgnacji nie może zabraknąć żelu do twarzy Effaclar firmy La Roche Posay, który jest jak na razie moim ulubionym i nie szukam na razie żadnego zastępcy :)
Również nie może zabraknąć kremu do twarzy, którego używam rano przed makijażem. Teraz jest u mnie krem przeciw błyszczeniu firmy Mixa i jak dla mnie jest wystarczający :)
Kolejny produkt to olejek arganowy z Bielendy, który pomimo tego, że nie spełnił najważniejszych funkcji to przyjemnie mi się go używa na noc chociażby po to, aby zmiękczyć i nadać gładkości skórze :)
W mojej kosmetyczce musi być również krem pod oczy, tym razem jest to żel pod oczy na sińce i obrzmienia z arniką firmy Los- Lek. Jest to przyjemny i łagodzący wspomniane objawy kosmetyk, który również można kupić za niewielką cenę.
I ostatnimi produktami do pielęgnacji jest maseczka do twarzy firmy Tołpa oraz peeling gruboziarnisty firmy Perfecta . Takie kosmetyki muszą znaleźć się w mojej kosmetyczce, chociażby pojedyncze, po to, aby w razie większych zanieczyszczeń skóry, móc ją dogłębnie oczyścić :)

Ochrona i zapachy:


Oczywiście w mojej kosmetyczce nie może zabraknąć jakiegoś pachnidła, którym teraz jest letnia mgiełka do ciała Sparkling Party ze sklepu Bershka. Jest to przyjemny i lekko słodki zapach, któruy można nabyć za niewielką cenę :)
O antyperspirancie chyba nie trzeba wspominać :) U mnie już kolejne opakowanie tego z Garniera Invisi Clear. Jak na razie sprawdza mi się dobrze i mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie za szybko :)

Usta:


Kilka dni temu kupiłam matową pomadkę firmy L'oreal i jak na razie sprawdza mi się super! :) W sklepie nie testuję pomadek, jedynie na dłoni, dlatego też za bardzo nie mogłam sobie wyobrazić tego koloru na moich ustach, jednak wygląda on naprawdę ładnie. Jej większa recenzja na pewno pojawi się na blogu :)
Kokosowe masło do ust firmy Nivea, jak dla mnie sprawdza się rewelacyjnie! Nawilża usta, pozostawia piękny zapach i długo trzyma się na ustach.
I ostatni produkt do ust, który jest ze mną prawie wszędzie to matowa pomadka/ kredka firmy Astor. Według mnie jest to najlepsza pomadka jaką kiedykolwiek miałam! A naprawdę mam już ich sporo :D Krótko i na temat: przepiękny kolor, aksamitne usta, długo wytrzymuje na ustach, obłędny budyniowy zapach i aplikacja :)

Pędzle:


Niedługo chcę kupić kilka nowych pędzli, a jak na razie pokaże Wam te, które są u mnie wykorzystywane codziennie :)
1) Pędzel do różu i bronzera z Rossmanna- nie jest zły, chociaż czasem wydaje mi się, że nakłada za mało produktu na twarz
2) Pędzel Hakuro H50 do podkładu- the best! Po prostu najlepszy jaki może być pędzle do podkładu :) Innych jeszcze nie próbowałam, ale jak na razie ten jest dla mnie numer jeden. Jedyny minus tego, że nie wiadomo dlaczego porobiły się na jego rączce wgniecenia w bordowym kolorze.
3) Pędzelek do brwi firmy Makeup Revolution E104- kolejny pędzelek, który spełnia swoje zadanie najlepiej jak może :) Za niewielką cenę można kupić naprawdę znakomity pędzel :)
4) Pędzel do pudru z Super- Pharmu- według mnie taki średniaczek, ale nie jest zły, od kilku miesięcy daje rade, dlatego cały czas nie kupuję nowego :)
5) Gąbeczka z Super- Pharmu- niesfotografowana oddzielnie, ale jak dla mnie najlepsza :)

Makeup:




1) Podkład True Match z L'oreal- według mnie kosmetyk na co dzień, bez efektu maski, delikatny i dość długo utrzymujący się na twarzy
2) Seria Affinitone z firmy Maybelline- jak dla mnie te kosmetyki to naprawdę dobre produkty, które sprawdzą się na co dzień, jak i na większą okazję :)
3) Rozświetlacz z Lovely- mój drugi do rozświetlania twarzy i na razie raczej długo nie pojawi się inny, bo ten naprawdę spełnia moje oczekiwania :)
4) Róże- jeden z Bourjois, a drugi z Maybelline. Jednak moim ulubieńcem jest ten z Maybelline i używam go prawie codziennie, niestety ten z Bourjois odszedł trochę na bok, ale może kiedyś ponownie mi się spodoba :)
5) Cień do brwi z Golden Rose- jeden jedyny kosmetyk do brwi, którego używam i według mnie jest to kosmetyk pierwsza klasa, a makijażu bez niego już sobie nie wyobrażam
6) Korektor na niedoskonałości Camouflage z Catrice- kolor jest troszkę za ciemny na moją karnację, ale absolutnie mi to nie przeszkadza, ponieważ po nałożeniu podkładu i pudru kolor się wyrównuje, a ja nie muszę martwić się o niedoskonałości
7)Tusz do rzęs Lash Sensational z Maybelline- tutaj nie muszę dużo pisać, po prostu najlepszy :)
8) Bronzer Skin Match firmy Astor- jest to mój pierwszy bronzer jaki kupiłam. A wybrałam akurat ten kosmetyk, dzięki jego dobrym opiniom i nie żałuję, że go kupiłam, bo sprawdza się świetnie, dlatego możecie się spodziewać jego recenzji :)
9) Kredka do oczu Colorama z Maybelline i eyeliner z Eveline- kredka sprawdza się kiepsko, bardzo często odbija się na powiece i raczej na jakąś okazję jej nie polecam, ale tak na co dzień, aby narysować nią cienką kreskę, żeby rzęsy wydawały się pełniejsze to nie jest zła :)
Natomiast eyeliner z Eveline jest moim ulubionym kosmetykiem do robienia kresek: nie odbija się na powiece, łatwo rysuje się kreskę, jest bardzo wytrzymały, a jednocześnie łatwo zmazać niechciany "mazgroł", a w dodatku jest w dobrej cenie :)
10) I ostatnim kosmetykiem, który jest w mojej kosmetyczce to paletka Flawless z Makeup Revolution- nie maluję się nimi codziennie, ponieważ zazwyczaj mi się nie chce, ale kiedy wychodzę na większe spotkanie bardzo lubię z niej korzystać :)

I to wszystko co można znaleźć w mojej kosmetyczce, nie mówiąc o innych kosmetykach, których nie mieszczę już do niej :D Mam nadzieję, że post Wam się podobał, troszkę długi, ale konkretny i kolejny z wyzwania pojawi się w niedzielę lub w poniedziałek :)


WiktoriaWanda











15 komentarzy:

  1. Wiele z tych kosmetyków znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam tego samego żelu do mycia twarzy i też uwielbiam kredki do ust z Astora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak sprawdza Ci się ten żel? :)
      Kredki z Astora są cudowne! :) Przynajmniej ten kolor, nie wiem jak inne :)

      Usuń
  3. Aż nie do wiary że z wszystkich tych kosmetyków miałam tylko masełko Nivea kokosowe (u mnie słabo wypadło) oczywiście produkty znam ale nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A większość z tych kosmetyków naprawdę polecam :)

      Usuń
  4. AneczkaBlog nie jesteś sama :P Ja też z tych kosmetyków miałam to masełko i to jeszcze w innym wariancie zapachowym :P haha :P pokaźna kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      A masełko bardzo przyjemne :) a u Ciebie jak się sprawdziło? :)

      Usuń
  5. Znalazłam 3 produkty z Twojej kosmetyczki,które miałam tusz,podkład,olejek arganowy bielenda.Zapraszam do siebie na przegląd mojej kosmetyczki i dodaje do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak Ci się sprawdziły te kosmetyki? :)
      Dziękuję i na pewno wejdę :)

      Usuń
  6. Mamy całkowicie inne kosmetyki :) Też biorę udział w akcji, więc jak znajdziesz chwilkę, by do mnie wpaść będzie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę tu dużo kolorówki :) czekam na kolejne wpisy, aby poznać Twoją pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W mgiełkę Sparkling Party może zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)
Z chęcią również odwiedzę Twoją stronę :)

Copyright © 2014 Kącik Wandy , Blogger