Szampon i odżywka do włosów- Dove Advanced Hair Series

Hej! Dzisiaj już niedziela, czyli jedyny wolny dzień od pracy w tym tygodniu :D Więc i taki dzień trzeba wykorzystać, a konkretniej na małą wycieczkę rowerową, bo już z miesiąc nie jeździłam, a pogoda jak najbardziej dopisuje :)

Dzisiaj zapraszam Was na recenzję szamponu i odżywki do włosów suchych z Dove Advanced Hair Series :) Jest to cały czas dość nowa seria, więc jeżeli jesteście ciekawi jak te produkty sprawdziły się u mnie zapraszam do dalszej części wpisu :)


Odżywkę w sprayu i szampon kupiłam na promocji z Super- Phrmie, na której kupując jeden produkt firmy Dove drugi wybrany przez siebie otrzymywało się za 1gr lub za darmo, dlatego szkoda też było z takiej okazji nie skorzystać :D Akurat wtedy potrzebowałam kupić przed wyjazdem odżywkę bez spłukiwania, więc pomyślałam właśnie o tej, a do niej wzięłam szampon z tej samej serii. Odżywek do włosów mam kilka, dlatego nie widziałam potrzeby kupna kolejnej :)

Szampon:


Opakowanie: według mnie wygląda bardzo dobrze, jest praktyczne i wygodne w użyciu
Zapach i wygląd: zdecydowanie miodowy i tak samo szampon wygląda jak lejący się miód :)
Konsystencja: nie jest gęsty, ale też nie na tyle rzadki, by wylewał się z tubki
Cena: około 20zł/ 250ml

Moja opinia:
Szampon ma za zadanie nawilżyć włosy oraz sprawić, aby były bardziej odżywione i mniej przesuszone. I rzeczywiście ten szampon jak najbardziej w tej roli się odnajduje :) Po umyciu nim włosów i nieużyciu jakiejkolwiek odżywki, włosy dobrze się rozczesują, ładnie pachną, są o wiele gładsze i miękkie w dotyku. Troszkę również są obciążone, ale tak, że nie dają efektu tłustych włosów.
Według mnie cena trochę wygórowana, jednak jak pojawi się kolejna promocja obejmująca te kosmetyki na pewno się na nie skuszę :)

Odżywka w sprayu:


Opakowanie: plastikowe, estetyczne, dobrze wykonane, wygodne i praktyczne w użyciu
Zapach: lekko miodowy
Cena: około 20zł/ 200ml

Moja opinia:
Odżywkę stosuje się na umyte włosy (suche, bądź wilgotne). Ja jej używam zazwyczaj na wilgotne włosy, aby przy ewentualnym suszeniu ich suszarką nie przesuszały się i nie niszczyły tak bardzo jak bez użycia jakiegokolwiek kosmetyku pielęgnacyjnego. Odżywka jest dość wydajna i bardzo wygodna w użyciu. Włosy po wyschnięciu są miękkie i przyjemne w dotyku, a w dodatku delikatnie pachną kosmetykiem :)
Odżywka ta jak najbardziej się spisuje i spełnia swoje zadania :) Chociaż również co do ceny mam pewne wątpliwości, czy nie jest zbyt wysoka, ponieważ sumując bez żadnej promocji szampon+ odżywka= około 40zł jak nie więcej i czy za taką cenę kupiłabym ten zestaw? Raczej nie. Jednak pomijając koszt tych kosmetyków, uważam, że naprawdę dobrze radzą sobie z nawilżeniem i wygładzeniem włosów, dlatego jak najbardziej mogę je Wam polecić :)

Piszcie koniecznie w komentarzach czy używałyście produktów z tej serii Dove i jak Wam się sprawdziły! :)



18 komentarzy:

  1. Ja mam czerwony zestaw, który Ci pokazywałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego duetu. Ja rzadko sięgam po kosmetyki dave choć nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie firma Dove ma naprawdę dobre kosmetyki, tak uważam :) Nie wiem jak ze składami, bo na tym się nie znam, ale np. najzwyklejsze szampony z tej firmy u mnie sprawdzają się super :)
      Polecam Ci ten zestaw, ale bardziej w promocyjnej cenie :)

      Usuń
  3. Dawno temu miałam jakieś kosmetyki do włosów z Dove, niestety nie pamiętam jak się sprawdzały u mnie. Były raczej do cienkich włosów. Średnio lubię odżywki w spray-u...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie za bardzo je lubisz? :)
      U każdego co innego lepiej się sprawdza, akurat firma Dove u mnie się dobrze sprawuje :)

      Usuń
  4. Ja mam czerwony zestaw i się mega sprawdza, jak mi się wykończą zakupie ten, ktory Ty masz :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czerwony zestaw do jakich włosów jest przeznaczony? :)
      Jak najbardziej polecam, tylko jak już wcześniej wspomniałam, raczej lepiej poczekać na jakąś promocję :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. Tej serii nie miałam, ale korzystałam z innych produktów dove i dosyć je lubiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc jak będziesz miała okazję ich spróbować polecam! :)

      Usuń
  6. najbardziej lubię balsamy z Dove <3 nie korzystam z odżywek do włosów, a szampon - inny przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsamy z Dove również lubię, chociaż czasami zdarzały mi się takie, które w ogóle nie chciały się wsiąknąć w skórę i pozostawiały ją lepką ; /
      A jaki szampon przypadł Ci do gustu? :)

      Usuń
  7. Nie miałam nigdy tych produktów, ich cena mnie trochę przeraża :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja, cena wygórowana... Ale na promocji np. takiej na jaką ja się załapałam warto kupić :)

      Usuń
  8. Niechętnie sięgam po kosmetyki z Dove. Nie wiem czemu, chyba zraziłam się kiedyś dezodorantem i tak mi zostało. Choć jeden balsam mam z tej firmy i jestem zadowolona ;) ten szampon to coś dla mnie + zapach, muszę wypróbować ale poczekam na jakąś fajną promocję bo 20zł to dosyć sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu odpowiada co innego :) jak dla mnie większość kosmetyków z tej firmy jest naprawdę dobra, dlatego też chętnie po nie sięgam :)
      Polecam spróbować tego zestawu, tylko rzeczywiście na promocji :)

      Usuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)
Z chęcią również odwiedzę Twoją stronę :)

Copyright © 2014 Kącik Wandy , Blogger