Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu firmy AA

Hej! Dzisiaj kolejna recenzja, a konkretnie płynu micelarnego do demakijażu twarzy i oczy do cery mieszanej i normalnej firmy AA. Jeżeli jesteście ciekawi jak sprawdził mi się ten kosmetyk zapraszam do dalszej części postu :)


Kupiłam ten płyn, ponieważ miałam końcówkę innego i pomyślałam, że spróbuję tego. Akurat była na niego atrakcyjna promocja w Rossmannie, ponieważ przy zakupie jednego płynu, drugi otrzymywało się gratis lub za grosz. Więc pomyślałam dlaczego by nie spróbować czegoś nowego :)
Cena: około 14zł/ 200ml

Skład:

Moja opinia:
Ten płyn micelarny niestety nie został moim ulubieńcem. A to przez to, że podczas demakijażu oczu powodował lekkie pieczenie. Pomimo tego, że na opakowaniu jest napisane, że kosmetyk ten jest przeznaczony do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii to jednak u mnie taki efekt wystąpił. To powoduje, że niestety od razu płyn jest dla mnie nieodpowiedni. Jednak plusem tego kosmetyku jest taki, że dobrze radzi sobie ze zmywaniem makijażu. Pomimo nieprzyjemnego pieczenia oczu, dobrze oczyszczał je z makijażu. Po demakijażu całej twarzy, skóra jest trochę lepka, ale nie przeszkadza to w dalszej jej pielęgnacji. Płyn ma zapach świeży i delikatny. Pomimo opakowania 200ml wydaje mi się, że ten płyn jest bardziej wydajny, niż ten z Tołpy, o którym pisałam tutaj.

Podsumowanie:
Niestety ten płyn micelarny nie zdał u mnie testu przez lekki efekt pieczenia oczu. Ale pamiętajcie o tym, że każdy ma inną skórę i każdy inaczej reaguje na różne kosmetyki, dlatego może akurat u Was się sprawdzi :)

Koniecznie piszcie w komentarzach czy używałyście tego płynu micelarnego i jak Wam się sprawdził :)
WiktoriaWanda

8 komentarzy:

  1. chetnie,bym go wypróbowała.aktualnie używam Garnier z olejkiem arganowym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj chyba Garnierów nic nie zastąpi :) jak dla mnie numer jeden jest różowy Garnier :) Polecam spróbować chociażby z ciekawości jak u Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  2. nie miałam go :) ja jak poprzednia koleżanka też stosuję garniera :) zawsze używałam różowego teraz od 2 miesięcy używam zielonego :) tamten mi się znudził :) ale mam ochotę wypróbować jeszcze z mixa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie różowy z Gerniera jest the best :) A coraz więcej testuję nowych, i cały czas najlepszy jest dla mnie ten płyn z Garniera :)

      Usuń
  3. Ja nie używam płynów micelarnych zbyt często, zazwyczaj oddaję je mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej serii mam w zapasach żel do mycia twarzy. Obecnie stosuję micele Garniera i pewnie na długo mi jeszcze wystarczą :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)
Z chęcią również odwiedzę Twoją stronę :)

Copyright © 2014 Kącik Wandy , Blogger