#BACK TO SCHOOL- #1 przybory i akcesoria na studia

Hej! Dzisiejszy post jest pierwszym z serii BACK TO SCHOOL :) Pomimo tego, że w tytule posta umieściłam słowo "studia" to również jest to post dla osób, które cały czas chodzą do szkoły :) W końcu akcesoria się za bardzo nie różnią do obu typów szkół, dlatego zapraszam wszystkich ciekawych i uczących się osób na wpis o moich akcesoriach na studia :)


Zeszyty:


Kupiłam jak na razie trzy zeszyty: jeden A4, a dwa w rozmiarze A5. Wszystkie mają kartki zaczepione o spiralki. Jest to bardzo wygodna rzecz, ponieważ podczas pisania nie trzeba rozkładać całego zeszytu, który zajmuje sporo miejsca. Kupiłam jeden większy zeszyt na 2-3 przedmioty, a te dwa mniejsze na notatki. W tamtym roku kupiłam chyba 2-3 zeszyty A4 i źle je wygospodarowałam, a większość miejsca w nich jest totalnie pusta. Dlatego teraz wolałam kupić jeden, a najwyżej w ciągu roku dokupić następny :)
Wszystkie te zeszyty są w kratkę, ponieważ o wiele bardziej lubię w nich pisać, niż w zeszytach w linię.

aplikacja dzięki, której można przesyłać notatki z zeszytu na telefon :D jeszcze tego nie testowałam, ale jestem ciekawa jak to działa :D

przegródka w zeszycie, do której można włożyć kserówki, konspekty itp. Dzięki temu nie trzeba nosić oddzielnej teczki


Przybory do pisania:


Jak widać na zdjęciu, zwykły i najpotrzebniejszy zestaw do pisania, czyli długopisy (takie kupuję co roku i są to jedne z moich ulubionych pisadeł :D), ołówek, zakreślacz, kolorowe cienkopisy, korektor, gumka do zmazywania. A dodatkowo karteczki samoprzylepne. Po lewej stronie na zdjęciu mój piórnik, który mam około 2-3 lata (z Empiku). Świetnie się trzyma i dobrze służy, dlatego nie mam potrzeby kupowania nowego :)

No i ostatnia rzecz to kalendarz:


Takiego kalendarza szukałam w kilku sklepach. Jedne są za duże, drugie za małe, kolejne za grube, a inne w miarę dobre, a dlaczego w miarę? Ponieważ nie miały na dwóch kartkach całego tygodnia, tylko na pojedynczej stronie jeden dzień. A takich kalendarzy za bardzo nie lubię, ponieważ nie widać całego tygodnia i rzeczy w nim do zrobienia. Jednak w końcu w Empiku udało mi się znaleźć własnie ten, w dodatku z fajnym motywem na okładce :D


Kalendarz musi być, bo dzięki niemu czuję się bardziej zorganizowana. Pomimo tego, że nie ma za dużo miejsca na rozpisanie całego dnia, to jest i tak wystarczająco na małe notatki, rozpisanie kolokwium, egzaminów oraz tematów postów, które mam wstawić danego dnia na bloga :)
W środku poza kalendarzem jest mały notatnik i książka adresowa.

I w sumie to wszystko z moich przyborów i akcesoriów na studia w tym roku :)
Nie jest to jakoś bardzo długi post, ale jednak na studia nie trzeba mieć tyle zeszytów i przyborów co do szkoły podstawowej, gimnazjum lub liceum :)
Mam nadzieję, że pomimo krótszego wpisu, to i tak Wam się podoba :)

Koniecznie piszcie w komentarzach jakie macie przybory i akcesoria do szkoły/ na uczelnie, a może macie podobny zestaw do mojego? :)
WiktoriaWanda









10 komentarzy:

  1. Kalendarz fajny, ja nadal nie znalazłam idealnego, ale nie mogę się skarżyć na obecny. Ciekawe to wszystko, te zeszyty z oxford to fajny wymysł, ale z deka drogi interes, ciekawi mnie w sumie jak to działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zeszyty z Oxford są dość drogie, ale w Biedronce bez żadnej promocji kosztują około 14zł, więc porównując do ceny w markecie około 20zł to jest różnica :) Ten zeszyt spodobał mi się ze względu na okładkę, ponieważ nie jest twarda, ani miękka, tylko coś pomiędzy co raczej się nie gniecie, więc dobry do torebki :) Co do tych notatek to sama nie wiem jeszcze jak to działa, może niedługo przetestuję :D

      Usuń
  2. Moja edukacja już dawno zakończona, ale uwielbiałam pod koniec wakacji kupować nowe zeszyty i wszystkie przybory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również szykuję się do szkoły, tyle że językowej jestem niesamowicie podekscytowana bo po przerwie od szkoły teraz znowu mogłam zaszaleć trochę z kupnem różnych fajnych gadżetów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tylko zeszyty i przybory do szkoły, a taka frajda w wybieraniu :D

      Usuń
  4. Bardzo lubię tą serię :D
    Świetne rzeczy, kalendarz cudowny! :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)
Z chęcią również odwiedzę Twoją stronę :)

Copyright © 2014 Kącik Wandy , Blogger