Krem Winogrono&Kasztanowiec do cery naczynkowej- Ogrody Zdrowia

Hej wszystkim! :) Patrzyłam dzisiaj w kosmetykach o czym napisać recenzję i znalazłam produkt, o którym pewnie mało z osób wie, czyli krem Winogorno&Kasztanowiec do cery naczynkowej z Ogrody Zdrowia.
Jeżeli, więc ciekawi Was co to jest za krem, jakie są efekty i jaka jest moja opinia na jego temat zapraszam do dalszej części wpisu! :)



Najpierw kilka słów od producenta:
-zmniejsza wrażliwość skóry
- poprawia metabolizm oraz regenerację komórek skóry
- wzmacnia i uszczelnia ścianki naczyń krwionośnych
- zapewnia skórze odpowiednie nawilżenie i substancje odżywcze

Składniki:


Zapach: słodki, ale delikatny i przyjemny
Opakowanie: tubka, przy kończącym się kremie ciężko wydostać resztki z opakowania
Konsystencja: lekka, szybko się wchłania
Cena: około 30zł/200ml
Gdzie można kupić: na pewno online, jeżeli chodzi o sklepy stacjonarne to nie zwróciłam na nie uwagi, moja mama kupiła go na evencie kosmetycznym

Moja opinia:
Mam cerę/ skórę naczynkową, przez co w wielu miejscach na ciele mam popękane naczynka, jednak najwięcej ich jest na nogach. Dlatego też mama kupiła mi ten krem, żeby trochę się ich pozbyć lub je rozjaśnić.
Krem stosowałam tylko na obszary z popękanymi naczynkami. Oczywiście przy pierwszych użyciach nie spodziewałam się jakichkolwiek efektów, więc też ich nie było. Jednak po dłuższym jego stosowaniu (około 1,5 miesiąca) efekty były tak samo zerowe jak pierwszego dnia jego stosowania. Krem jest cały zużyty, a jak były popękane naczynka, tak i nadal są. Oczywiście wyciąg z kasztanowca, który się w nim znajduje jest bardzo pomocny w walce z widocznymi naczynkami i w uelastycznieniu naczyń krwionośnych, jednak nie z taką jego ilością jaka została wykorzystana do produkcji tego kosmetyku.
Oczywiście nie muszę chyba pisać jaki był efekt poprawy metabolizmu... :D
Co do nawilżenia, to jest ono bardzo kiepskie. Krem jest bardzo lekki i szybko się wchłania, dlatego nie wyobrażam sobie stosować go jako zamiennik balsamu, dlatego niestety po raz kolejny nie mogę zgodzić się z producentem.

Podsumowanie:
Uważam, że za tą cenę, krem powinien chociaż trochę spełniać swoją rolę, niestety ten nie spełnił żadnej obiecanej, a najważniejszą i najbardziej pożądaną w nim jest wzmacnianie ścianek naczyń krwionośnych, czyli między innymi zniknięcie popękanych naczynek, bądź ich mniejsza widoczność. Trochę zawiodłam się na tym produkcie, ale za to dzięki jego przetestowaniu mogłam podzielić się z Wami moją opinią na jego temat :)

Ocena: 4/10

Piszcie w komentarzach czy używaliście tego kremu, jeśli tak, to jak go oceniacie! :)
A może macie już jakiś swoich ulubieńców na popękane naczynka? Chętnie wypróbuję, nie zaszkodzą, a mogą pomóc! :)

WiktoriaWanda





7 komentarzy:

  1. W tej kwestii ja też szukam czegoś ja mam kilka pękniêtych naczynek (koło kolan i przy kostkach i takie mini mini z jednej strony nosa) denerwuje mnie to a nic nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety znamm ten problem bardzo dobrze :( przez te słabe naczynka na nogach nie mogę tez robić najbardziej skutecznych peelingów na cellulit. Gdzieś czytałam, żeby też na takie naczynka nie brać długich ciepłych kąpieli, a ja tak bardzo je lubię :( Może kiedyś znajdziemy jakiś skuteczny kosmetyk lub ostatecznie zamykanie ich laserem nam zostanie. Jak coś jednak odkryjesz skutecznego koniecznie daj znać! :)

      Usuń
    2. To na bank dam znać :) gdy tylko coś znajdę. Sama lubię gorące kąpiele, w letniej wodzie wydaje mi się że się nie umyje dobrze

      Usuń
  2. Kasztanowiec w składzie bardzo mi pasuje.

    Dzięki za odwiedziny na moim blogu. Miło mi przyjść do Ciebie z rewizytą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W składzie jak najbardziej, jednak jego mała ilość w kremie nie oddziałuje znacząco na naczynka niestety.
      Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)

      Usuń
  3. No szkoda, że nie spełnił Twoich oczekiwań ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :( trzeba szukać innego lepszego produktu :) może znasz jakiś? :)

      Usuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)
Z chęcią również odwiedzę Twoją stronę :)

Copyright © 2014 Kącik Wandy , Blogger