Wstęp, czyli kilka słów o mnie

Hej!
Mam na imię Wiktoria i mam 20 lat. Moją pasją jest gotowanie, a zwłaszcza zdrowych posiłków, dlatego chciałabym również Was zarazić swoją pasją i pokazać, że zdrowy lifestyle nie musi być wcale nudny i drogi. Jedyne czego potrzebujecie to chęci! :) Na tym blogu więc chcę udostępniać jak najwięcej przepisów, żebyście mogli zobaczyć jak łatwo zakochać się w zdrowym odżywianiu :)
Poza zamiłowaniem do gotowania również jestem zakupoholiczką, a bardziej kosmetykoholiczką, dlatego nieuniknione będą posty o kosmetykach, a nawet będzie ich bardzo dużo!
Tak krótkim wstępem zapraszam Was do czytania i odwiedzania jak najczęściej mojego bloga i mam nadzieję, że będziecie spędzać tutaj miłe chwile :)


WiktoriaWanda

6 komentarzy:

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)
Z chęcią również odwiedzę Twoją stronę :)

Copyright © 2014 Kącik Wandy , Blogger