Nowości- kosmetyki do pielęgnacji

Hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was troszkę inne kosmetyczne nowości, ponieważ tym razem są to kosmetyki do pielęgnacji ciała :) I tak bardzo krótkim wstępem zapraszam Was do czytania :)



Niektóre produkty z kosmetycznych nowości do pielęgnacji mam już od miesiąca, jednak jeszcze ich nie używałam, bo wykańczałam lub jeszcze kończę inne :) Również do wielu z tych kosmetyków sięgnę pewnie dopiero za kilka tygodni z tego samego powodu :)

1) Balsam i masło do ciała oraz żel pod prysznic z wyciągiem rokitnika firmy Naturalis:


Cały ten zestaw dostałyśmy z mamą od jej koleżanki, za co również tutaj dziękuję :) Oczywiście ucieszyłam się, ponieważ są to kosmetyki, których wcześniej nie używałam, a z chęcią poznaję nowe marki oraz ich produkty. Kosmetyki te są przeznaczone do każdego rodzaju skóry.
Jestem ciekawa jak się spiszą, mam nadzieję, że dobrze, a wtedy również poszukam innych produktów tej marki :)

2) Brzoskwiniowy żel pod prysznic firmy Yves Rocher:


Ten żel dostałam od Kornelii z zakatekrudej.pl i jeszcze raz dziękuję :)
Używałam już wielu kosmetyków tej firmy i nie wszystkie do końca mi się podobały, jednak ich żelu pod prysznic jeszcze nie próbowałam, dlatego teraz mam okazję go przetestować :) Zapach tego produktu jest bardzo soczysty i pięknie pachnie brzoskwiniami, dlatego mam nadzieję, że również po umyciu się nim zapach będzie utrzymywał się przez kilka godzin :)

3) Żel pod prysznic, peeling do ciała, krem do twarzy oraz płyn micelarny firmy Tołpa:


Te produkty z jeszcze kilkoma innymi dostałam na spotkaniu blogerek od Tołpy. Tak naprawdę jedyna firma, która rzeczywiście nie pożałowała kosmetyków i okazała się bardzo hojna dla bolegerek :) Jednak ja wybrałam sobie ze wszystkich prezentów od nich właśnie te cztery produkty, które mam nadzieję, że spełnią moje oczekiwania :) Szczerze mówiąc z tego co pamiętam to chyba oprócz płynu micelarnego (innego niż pokazany na zdjęciu) nie używałam żadnych innych kosmetyków Tołpy, dlatego tym bardziej jestem ciekawa czy rzeczywiście warte są swojej ceny. Najbardziej interesuje mnie krem do twarzy do skóry tłustej i mieszanej oraz płyn micelarny, dlatego im będę najbardziej się przyglądać podczas ich testowania. Niedługo kończą mi się moje kosmetyki, dlatego od razu sięgnę po te :)

4)  Normalizująca pianka do mycia twarzy firmy Tołpa:


Tą piankę dostałam również w prezencie od Kornelii. Ucieszyłam się, że jest to specjalny kosmetyk przeznaczony do skóry tłustej, ponieważ taką cerę właśnie mam. Kiedy zacznę używać wspomnianych wcześniej produktów z Tołpy, na pewno w tym czasie sięgnę również po tą piankę :)

5) Drożdżowa maska do włosów Babci Agafii:


I tak powtarzając się po raz trzeci, tą maskę również dostałam od Kornelii :D
Szczerze mówiąc, jestem nią najbardziej zainteresowana. Była u mnie na "chciejliście", ponieważ w Łodzi jeszcze nie znalazłam sklepu, gdzie mogę kupić produkty tej marki, a online kiedy zamawiałam kosmetyki, tej maski też nie widziałam. I tak własnie niedawno dostałam ją w prezencie :)
Produkt ten ma przyspieszyć wzrost włosów, dzięki zawartym w niej drożdżom i właśnie tego efektu jestem ciekawa, dlatego niedługo biorę się za jej testowanie, oczywiście nie obędzie się bez jej recenzji na blogu :)

I to wszystkie nowości z kosmetyków do pielęgnacji ciała :)
Koniecznie napiszcie w komentarzach czy używałyście któregoś z tych kosmetyków i jak Wam się sprawdził! :)
WiktoriaWanda









13 komentarzy:

  1. świetne nowości :) ciekawi mnie ta maska drożdżowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak przetestuję to na pewno napiszę recenzję, dlatego zapraszam do śledzenia postów :)

      Usuń
  2. Te produkty z Naturalis bardzo mnie zaciekawiły :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać jak już ich wypróbuję, bo też jestem ich bardzo ciekawa :)

      Usuń
  3. Z pewnością coś kupię z Tołpy podczas następnej wizyty w Polsce. Ostatnio skusiłam się na żel do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wszystkich produktów miałam maskę drożdżową od Agafii u mnie się nie sprawdziła tzn działała jak zwykła odżywka lekko wygładza i coś tam nawilża ale na porost włosów nie działa więc nic specjalnego. Lepsze działanie odżywcze mają maski kallos :) mam nadzieję że u Ciebie się sprawdzi :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tej masce jest napisane, żeby nakładać ją na całą długość włosów, ale powinno się nakładać ją przecież na skalp,zeby dały efekt szybszego porostu, dziwne trochę :D maski z kallosa też lubię :)
      Też mam taką nadzieję, dzięki! :*

      Usuń
  5. Też mam peeling pod prysznic Tołpy i sprawuje się świetnie :) a ma myśl o zapachu żeli pod prysznic Yves Rocher ślinka cieknie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie również dobrze się sprawdzi ten peeling :)
      Jeszcze ich nie używałam, ale oby zapach długo się utrzymywał po kąpieli :)

      Usuń
  6. Z tych produktów miałam tylko maskę drożdżową i całkiem fajnie mi się sprawdzała ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)
Z chęcią również odwiedzę Twoją stronę :)

Copyright © 2014 Kącik Wandy , Blogger