Konkurs 06.07- 27.07- po raz pierwszy na moim blogu!

Hej! Dzisiaj wróciłam z wypoczynku w górach i czas tak szybko mi zleciał, że aż jestem w szoku. Jednak spędziłam go bardzo pozytywnie i relaksująco, dlatego też mam nowe siły i dużą dawkę energii, co na pewno przełoży się na bloga :)
W zeszłą niedzielę byłam na spotkaniu bloggerek w Suchej Beskidzkiej i dostałam wiele kosmetyków, którymi również z Wami chciałabym się podzielić, dlatego dzisiaj po raz pierwszy na moim blogu organizuję konkurs! :) Tak się z tego powodu cieszę, że nawet sobie tego nie wyobrażacie :D

Do wygrania jest:
- zestaw klipsów do ściągania lakieru hybrydowego z firmy Victoria Vynn (10 sztuk) 
- Zestaw hybrydowy (Top 8ml, Baza 8ml i Tape Bond 8ml) z firmy Victoria Vynn
- Puder brązujący nr 110 Golden Brown z firmy Sensique
- Zestaw do konturowania twarzy z firmy Kobo
- Lakier do paznokci nr 272 Silver Sparks z firmy MySecret
- Zestaw świeczek o zapachu cukierkowym (6 sztuk)


Regulamin:
Organizatorem i sponsorem konkursu jest WiktoriaWanda www.kacikwandy.blogspot.com.
Konkurs trwa od 06.07- 27.07 (do 23:59) i również w tych dniach są przyjmowane zgłoszenia.
Spośród wszystkich osób biorących udział w konkursie, drogą losowania zostanie wybrany zwycięzca. Zwycięzca otrzymuje cały zestaw kosmetyków/ produktów przedstawiony w banerze konkursowym.

Aby wziąć udział w konkursie, należy:
1. Dodać mój blog do obserwowanych (bądź jeżeli nie ma się własnego bloga, udostępnić ten post na facebooku, jednocześnie powiadamiając mnie o tym w komentarzu pod TYM postem i dodając link do niego)
2. Napisać komentarz pod postem konkursowym, potwierdzając swój udział w nim
3. Polubić KącikWandy na Facebooku

Za spełnienie trzech powyższych warunków dostaniesz 1 los, natomiast możesz otrzymać dodatkowe punkty za:

1. Obserwowanie mojej strony na Instagramie (+ 1 los)
2. Udostępnienie baneru (zdjęcie powyżej) na swoim blogu (+ 1 los)
3. Udostępnienie baneru na swoim Instagramie (+ 1 los)

W sumie do zdobycia na jedną osobę są 4 losy :)

I to tyle z warunków, które trzeba spełnić, aby wziąć udział w konkursie :)
Konkurs trwa 3 tygodnie, a wyniki podam w ciągu tygodnia od jego zakończenia. Na adres będę czekała 4 dni od podania zwycięzcy :)

Powodzenia wszystkim! :)

WiktoriaWanda

49 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zalajkuje FB jak będę w domu :) bo przez tel źle mi śmiga internet :)

      Usuń
    2. oki :) już wchodzę na Twój konkurs! :)

      Usuń
  2. 1.Obserwuje twój blog jako:Angelika Gałka
    2.Potwierdzam swój udział
    3.Polubiony profil jako:Angelika Gałka

    1.Obserwuje twój instagram jako:amazing_angel_
    2.Nie mam bloga
    3.udostępniony

    Serdecznie Pozdrawiam:3

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Obserwuje twój blog jako: Beauty B.
    2.Potwierdzam swój udział
    3.Polubiony profil jako: Monika Szabat

    1.Obserwuje twój instagram jako: -
    2. Baner na blogu: http://beautybeauty2003.blogspot.com/
    3. Baner na Instagramie: nie
    3.udostępniony

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Obserwuje twój blog jako: Ewelina K.
    2.Potwierdzam swój udział
    3.Polubiony profil jako: Ewelina Krystochowicz

    1.Obserwuje twój instagram jako: xevelynxo
    2. Baner na blogu: http://xevelynxo.blogspot.com/
    3. Baner na Instagramie: nie

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Udostępniłam post na facebooku jako Patrycja Jaszczak.
    2. Potwierdzam udział w konkursie.
    3. Polubiony profil, jako Patrycja Jaszczak.

    Nie mam Instagrama ani bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję blog jako Kamila P
    Potwierdzam udział
    Polubiony profil jako Kamila Palonek
    Obserwuję na instagramie jako caminextdoor
    Nie mam bloga
    Udostępnione
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje twój blog jako: Jagodowa^^
    Potwierdzam swój udział.
    Polubiony profil jako: Jagodowa w świecie lakierów - Nail Art & Lacquers
    Obserwuje twój instagram jako: jagodowa00
    Banner na blogu: www.jagodowa00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia:) ja mam za dużo mazideł xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje twój blog jako :Ania Kozłowska
    Potwierdzam swój udział
    Polubiony profil jako: Ania Kozłowska
    Obserwuje instagram jako : _Kozłowska_
    Udostępnione 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=838723102928358&id=100003720291293
    1. Udostępniłam na fb jako Magda Bobecka
    2. Potwierdzam swój udział
    3. Polubiłam profil na fb jako Magda Bobecka
    4. Obserwuję na instagramie jako Madzia_0.0
    5. Udostępniłam baner na instagramie jako Madzia_0.0

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję blog jako Edyta H.
    Lubię na FB jako Edyta Hendzel
    Na insta: tarxjant
    Udostępniłam banner na blogu allthesnuff.blogspot.com
    Potwierdzam udział
    edytka249@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję blog jako: Anita Król
    Potwierdzam swój udział
    Facebook: Anita Król
    instagram obserwuje jako caluski121
    udostępniam baner na blogu: https://pannakblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako Kinia Ragazza
    Lubie na fb jako Ragazza Mi
    Obserwuję na instagramie jako ragazzablog99
    Udostępniłam baner na blogu http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. biorę udział
    obserwuję jako Jasmine Vise
    udostępniłam na fb:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1818004735087064?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  15. biorę udział
    obserwuję jako Sylwia Bomba
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/568871133318226?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  16. 1.Obserwuje twój blog jako: Klaudia Bujak
    2.Potwierdzam swój udział
    3.Polubiony profil jako: Klaudia Bujak

    1.Obserwuje twój instagram jako: dudusia25

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: włosovelove.
    Lubię na FB jako: Syndia D.
    Baner : http://wlosovelove.blogspot.com
    Instagram : xwlosovelovex

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej :)
    Mam nadzieję, że spotkanie było udane.
    Z miło chęcią wezmę udział w Twoim rozdaniu.

    1. Obserwuję jako Emilia Skrodzka
    2. Biorę udział w konkursie.
    3. Lubię na fb jako Emilia Skrodzka


    1. Obserwuje na Insta jako kobiecoscii
    2. Udostępnienie baneru na blogu http://kobiecosci.blogspot.com/p/konkursy.html

    Pozdrawiam cieplutko i wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, spotkanie było udane, zapraszam do wpisu o tym właśnie spotkaniu :)

      Dziękuję i życzę powodzenia w konkursie :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  19. 1. Obserwuję jako: Lyanna
    2. Biorę udział :)
    3. Lubię KącikWandy na facebooku jako Lyanna

    OdpowiedzUsuń
  20. biorę udział :P
    obs-Magdalena B
    FB-Magdalena Błaże...

    OdpowiedzUsuń
  21. 1.Obserwuje twój blog jako: Iwona Michałowska
    2.Potwierdzam swój udział
    3.Polubiony profil jako: Iwona Michałowska

    1.Obserwuje twój instagram jako: ajwonkaaa
    2. Baner na blogu: ---
    3. Baner na Instagramie: ---

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Biorę udział:)
    1.Obserwuję jako Truskawkowy Świat
    2.Lubię na FB jako Truskawkowy Świat Blog
    3.Udostępniam baner:http://beautydorczi.blogspot.com/
    4.Obserwuję na Instagramie jako truskaweczka.18

    OdpowiedzUsuń
  24. Biorę udział:)
    Obserwuje bloga jako Serenitka B
    Lubię na fb jako Monika Bochman
    Obserwuje na instagramie jako serenitka
    Baner na blogu: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)
Z chęcią również odwiedzę Twoją stronę :)

Copyright © 2014 Kącik Wandy , Blogger