Zamiennik gąbeczki Beauty Blender- hit czy kit?

Hej! Praktycznie dopiero teraz usiadłam po całodziennym załatwianiu przeróżnych spraw: a to odebrałam wyniki poprawionej matury, a to pojechałam na drugi koniec miasta po dokumenty, później do biblioteki podpisać obiegówkę, następnie po przeróżne pieczątki, zarejestrować się na uczelnie i w końcu piszę post :) Ale przynajmniej większość spraw mam już ogarniętych za jednym razem :)
Ale wracając już do postu, dzisiaj mam dla Was recenzję zamiennika gąbeczki Beauty Blender, czyli gąbeczki z Super- Pharmu.
 Czy aplikator za kilkanaście złotych może dorównać temu popularnemu o kilkadziesiąt złotych droższemu? Zobaczcie sami! :)



Moją gąbeczkę (czyli tą z Super- Pharmu) kupiłam około pół roku temu, jak nie więcej. Wcześniej nie miałam okazji użyć żadnej innej, a pomyślałam, że na początku spróbuję tej i zobaczę jak w ogóle będzie się sprawdzać u mnie. Do tej pory korzystałam tylko z niej i raczej na razie się to nie zmieni :)
Normalna cena tej gąbeczki wynosi około 16zł, ale często bywa na promocjach i wtedy kosztuje około 9zł i mniej więcej tyle za nią zapłaciłam :)

Moja opinia:
Przed kupnem gąbki używałam tylko palców do aplikowania i wklepywania korektora pod oczy i na powieki, jednak po jej pierwszym użyciu zmieniło się to :) Gąbeczki używam tylko do aplikacji korektora, ponieważ do podkładu używam pędzla. I według mnie gąbeczka jest rewelacyjna! Spełnia wszystkie moje wymagania, od idealnego roztarcia kosmetyku po utrwalenie jego na kilka godzin, dzięki metodzie wklepywania. Również wielką zaletą tej gąbeczki jest to, że dociera ona w każdy kącik oczu, dzięki czemu aplikacja kosmetyku jest bardzo precyzyjna. Porównując kilka razy nakładanie kosmetyku palcami a gąbeczką widzę naprawdę sporą różnicę:

1. wklepanie rozświetlającego korektora palcami 2. wklepania tego samego kosmetyku gąbeczką

Po pierwsze, aplikacja kosmetyku palcami nie jest tak precyzyjna jak przy użyciu gąbeczki, co również przekłada się na odkładanie kosmetyku w "zmarszczkach".
I po drugie (niestety słabo widoczne na powyższym zdjęciu), wklepywanie produktu techniką nr 1 powoduje, że korektor jest w zupełnie innym kolorze i ma mniejsze właściwości w tym przypadku rozświetlające.
Ponadto mycie gąbki jest bardzo łatwe i nie wymaga dużo czasu. Myję ją pod bieżącą wodą z odrobiną mydła do tej pory, dopóki woda nie będzie przezroczysta. Następnie wyciskam z niej jak najwięcej wody i suszę w papierowym ręczniku. Zazwyczaj robię to wieczorem, żeby rano gąbeczka była sucha i gotowa do użytku.

Podsumowując:
Nie używałam nigdy gąbki Beauty Blender, ale korzystając z jej zamiennika z Super- Pharmu uważam, że nie ma sensu wydawać więcej pieniędzy na nią, jeżeli jej odpowiednik sprawdza się fantastycznie :)
Dlatego jeżeli szukacie doskonałego zamiennika Beauty Blendera jak najbardziej mogę polecić Wam właśnie tą gąbeczkę z Super- Pharmu :)

Ocena: 10/10

Piszcie w komentarzach czy używaliście Beauty Blendera i jego odpowiedników oraz jak Wam się sprawdzają! :) Czekam na Wasze komentarze, bo dzięki Wam mam większą motywację do pisania kolejnych postów! :)
WiktoriaWanda






22 komentarze:

  1. Pomyślę o jej zakupie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jak najbardziej! :) Warto też poczekać na promocję :)

      Usuń
  2. Ja ją mam ale w wersji białej moja jakaś taka nietrafiona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze :( u mnie sprawdza się rewelacyjnie, widocznie albo ja mam jakiś udany egzemplarz, albo Ty trafiłaś na ten gorszy :(

      Usuń
  3. ja mam jakąś z Super-Pharm i jest strasznie twarda i słaba.
    Zamówiłam sobie na Aliexpress i zobaczę co przyjdzie:D
    Ja również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może rzeczywiście trafiłam na jedyną dobrą gąbeczkę, bo koleżanka wcześniej też napisała, że kupiła nietrafioną...
      Koniecznie daj znać jak ta z Aliexpress, bo jestem ciekawa :D
      Dziękuję :*

      Usuń
  4. nie używam tego gadżetu :)
    obserwuję również!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kilka miesięcy temu nie używałam gąbeczki, ale teraz nie umiem się bez niej obyć przy makijażu :)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  5. Nie miałam okazji jeszcze używać tego typu gadżetów. Pozdrawiam i również obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas promocji warto kupić i spróbować :)
      Pozdrawiam i dziękuję :)

      Usuń
  6. ja się nie maluję podkładami, więc mi taki gadżet się nie przyda :D ale fajnie, że jest tańsza alternatywa :)

    klikniesz u mnie?:) [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gąbeczka jest nie tylko do podkładu, ale tak jak napisałam również do korektora pod oczy, wtedy sprawdza się super :)
      Obserwuję i polubiłam :)

      Usuń
  7. a ja przyznam, że laaaata nie używałam nic oprócz własnych palców by rozcierać podkład. Ale w końcu się przełamałam i postawiłam na pędzle, nie gąbeczki. Powiem Ci, że nie maluję się już teraz inaczej niż tylko z pomocą pędzla;) myślę, że do gąbek też się przekonam;-))
    BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie jak Ty :) bardzo długo używałam tylko palców do podkładu i do korektora, później dostałam pędzel do podkładu i teraz nie wyobrażam sobie innej aplikacji niż właśnie nim :) A kilka miesięcy temu wypróbowałam tej gąbeczki i sprawdziła się super do korektora :)
      Zawsze warto spróbować, bo cena również nie jest wygórowana, a możesz zobaczyć czy odpowiada Ci nią aplikacja :)
      Polubiłam profil na facebooku, ale niestety nie mogę mogę znaleźć przycisku obserwacji :(

      Usuń
  8. Przyznam szczerze, że sama zastanawiam się od jakiegoś czasu nad jej zakupem i w końcu muszę ją zamówić ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie po mojej recenzji nie powinnaś się dłużej zastanawiać :)
      Pozdrawiam i obserwuję :)

      Usuń
  9. ja gąbeczki nie używałam, ale na pewno ją przetestuję.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jak najbardziej :) Może tak jak ja, po jej użyciu już nigdy do starej formy aplikacji nie wrócisz :D

      Usuń
  10. po zakupie Beauty Blendera jakieś 2 tygodnie temu, dokładnie tą samą gąblę z Super-Pfarm wywaliłam do śmieci. Różnica jest gigantyczna.. BB jest jak piórko, a ten zamiennik niczym cegła. Długo się zastanawiałam na wydaniem takiej kasy na BB ale na szczęście kupił mi ją narzeczony i to był jeden z najlepszych zakupów ostatnich czasów. Nie zastanawiaj się.. kup BB i również zauważysz gigantyczną różnicę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za porównanie :) W takim razie też pomyślę nad BB, jeżeli rzeczywiście jest o wiele lepszy od tego z Super-Pharmu :) Chociaż jak dla mnie spełnia wszystkie moje wymagania, ale to co w takim razie może zrobić BB?! :D

      Usuń
  11. Nie wiedziałam nawet, że takie rzeczy istnieją, podkład i korektor zazwyczaj wklepuję palcami :) Zaintrygował mnie Twój wpis, chyba przejdę się do Super Pharmu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie rozumiem, jak można pisać o zamiennikach produktu, jeżeli nie miało się z nim do czynienia. To jest jedynie recenzja jakiejśtam gąbki do makijażu, a nie zamiennika.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)
Z chęcią również odwiedzę Twoją stronę :)

Copyright © 2014 Kącik Wandy , Blogger