Cudotwórca- czyli papka do cery trądzikowej Jadwiga

Hej! Wiem, że już około 2 tygodnie nic nie pisałam na blogu, ale tak jak pisałam na facebooku, straciłam trochę motywacji, jednak podnoszę się z kolejną dawką motywacji i mam nadzieję, że nowe pomysły i tematyka przypadną Wam do gustu :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję kosmetyku, który raczej jest mało znany, a dokładnie recenzję papki do cery trądzikowej z Jadwigi :) Jeżeli jesteście ciekawi co to za produkt i jak mi się sprawdził zapraszam do dalszej części wpisu :)


Pierwszy raz spróbowałam tego produktu kilka lat temu, kiedy moja mama dostała jego próbkę i dała mi go do wypróbowania. Zmagałam się wtedy z codziennymi wypryskami, niedoskonałościami na twarzy, ale nie był to trądzik. Jednak żele do twarzy, kremy nie za bardzo się spisywały jeżeli chodzi o usunięcie tych niedoskonałości. I wtedy wypróbowałam tego kosmetyku. I stał się cud! Po punktowym nałożeniu tej papki na wybrane niedoskonałości po pierwszym dniu stały się one o wiele mniejsze, a niektóre nawet zniknęły. Byłam tak zachwycona tą papką, że używałam jej prawie codziennie. Jednak była to mała próbka, więc starczyła mi na kilka dni, a pod koniec zaczęła się podsuszać i kruszyć w opakowaniu, więc nie była już do użytku. Zachowałam sobie jej opakowanie i tak przez kilka lat leżało w moim pokoju. Nie wiem w sumie dlaczego nie podkusiłam się jej kupić w pełnowartościowej wersji, może zapomniałam po jakimś czasie jakie cuda rzeczywiście zdziałała. Jednak około miesiąca lub dwóch temu postanowiłam poszukać jej w internecie i znalazłam ją na stronie www.ekobieca.pl (nie, post nie jest sponsorowany :) ). Zamówiłam i zapłaciłam za nią 21,99zł/30ml. I zdecydowanie ten produkt jest warty swojej ceny! :) A dlaczego?
Po pierwsze działanie, które jest chyba niezastąpione żadnym innym produktem. Po punktowym nałożeniu papki w wybrane miejsca już następnego dnia są widoczne efekty, a konkretniej wypryski są wysuszone i przede wszystkim mniejsze. Jednak, żeby pozbyć się całkowicie takich zmian, należy stosować ją około 3-4 dni i smarować nią wybrane miejsca 1-2 razy dziennie. A efekt jest bardzo szybko widoczny! :)
Po drugie wydajność, ponieważ papki nie nakładamy na całą twarz tylko na wybrane niedoskonałości, dlatego produkt starcza na bardzo długo :)
A po trzecie zastosowanie, ponieważ papki nie musimy stosować tylko na zmiany skórne na twarzy, ale również na inne części ciała np. na plecy, ramiona, biust itd. :)

Skład:


Konsystencja: bardzo rzadka, papka jest w postaci białego płynu, który przed nałożeniem należy wymieszać, czyli po prostu potrząsnąć opakowaniem kilka razy. Po nałożeniu jej na twarz po kilku minutach kosmetyk "wgryza się" w dany punkt i zastyga, przez co powstaje biała skorupka.

Papka tuż po nałożeniu na skórę

Zastygnięta po kilku minutach papka tworząca skorupkę

Podsumowanie:
Według mnie ten produkt jest po prostu cudotwórcą w kwestii niedoskonałości! :) Myślę, że zagości u mnie już na stałe, bo żaden wyprysk z nim nie wygra :) Za taką cenę polecam wypróbować, bo uważam, że naprawdę warto! :)

Koniecznie dajcie znać w komentarzach czy używałyście tego produktu i jak Wam się sprawdził, a jeżeli nie używałyście to czy o nim słyszałyście :)
WiktoriaWanda






12 komentarzy:

  1. No to mnie porządnie zaciekawiłaś ;) Od dawna szukam czegoś na punktowe wypryski, gdzie kupiona?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie porządnie, ja zawsze używałam pasty liście manuka, ale chyba czas na coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiele czytałam o tej paście, ale niestety większość kosmetyków, których używałam z Ziaji po prostu się nie sprawdzała, tak samo jak żel do twarzy z liśćmi manuka :(
      Ale tą papkę mogę Ci naprawdę polecić, przynajmniej u mnie działa rewelacyjnie :)

      Usuń
  3. Z taki składem może naprawdę pomagać. Że też nie było takich kosmetyków, kiedy sama byłam nastolatką... :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już czas nastolatki się powoli kończy, albo skończył :D ale czasami jednak bywają takie dni, że coś się pojawi, a niestety długo nie chce zejść lub naprawdę źle wygląda, więc fajnie, że jest taki kosmetyk, który to usunie w szybkim czasie :)
      Dlatego polecam nie tylko dla nastolatek, ale dla każdego komu czasem coś wyskoczy :)

      Usuń
  4. Cena jak na taki produkt całkiem przyzwoita :) mi rzadko wychodzą jakieś wypryski, zazwyczaj przed okresem. Ale taki produkt czasami się przydaje :) muszę poszukać czy jest dostępny w aptekach czy tylko online

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena wydaje mi się dziwnie za mała jak na taki produkt, ale nie narzekam na nią :D Każdemu coś tam wyskoczy i zazwyczaj wtedy kiedy nie powinno :D Szczerze mówiąc nie widziałam w aptekach, dlatego zamówiłam online... Ale jak znajdziesz daj znać! :)

      Usuń
  5. miałam tą papkę jakoś na początku mojej blogowej kariery:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam próbkę tej papki i z wypryskami radzi sobie raz dwa ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)
Z chęcią również odwiedzę Twoją stronę :)

Copyright © 2014 Kącik Wandy , Blogger